PERSBERICHT_"Marco Deen opnieuw lijsttrekker PVV N-H bij aankomende PS-verkiezingen"

De Partij voor de Vrijheid Noord-Holland presenteert met trots haar kandidatenlijst voor de aankomende Provinciale Statenverkiezingen. Huidig fractievoorzitter en Zandvoorts Raadslid Marco Deen zal opnieuw de kar gaan trekken als lijsttrekker.

Lijsttrekker Marco Deen:
"We hebben een prachtige kandidatenlijst met niet alleen ervaring, maar ook nieuw talent. Het is een evenwichtig team waar ik veel vertrouwen in heb. Iedereen staat te popelen om de verkiezingsstrijd aan te gaan voor een beter Noord-Holland en Nederland. Want verandering is hard nodig, kijkende naar het afbraakbeleid van het linkse College en natuurlijk het kabinet Rutte IV.”

PVV Noord-Holland zal op een later moment haar verkiezingsprogramma presenteren, maar lijsttrekker Deen wil alvast wel een tipje van de sluier oplichten.

“De provincie en het kabinet hebben onze samenleving ontwricht met o.a. zinloos klimaat- en stikstofbeleid. Voor niet bestaande problemen wordt de welvaart van onze burgers gesloopt. En dan natuurlijk de enorme problemen voor onze samenleving door de constante toestroom van asielzoekers. De woningcrisis voor onze burgers wordt er bijvoorbeeld nog groter door. Wij roepen onze kiezers dan ook op om te gaan stemmen op 15 maart, want elke stem telt”, aldus Deen.

Bij de Provinciale Statenverkiezingen op woensdag 15 maart 2023 doet PVV Noord-Holland mee met de volgende kandidaat-Statenleden:

1) Marco Deen
2) Ilse Bezaan